Webinarium prezentuje kulisy najczęstszych potknięć i wielkich sukcesów w zadawaniu pytań przez coachów. Przez godzinę będzie można poznać różnorodne poziomy słuchania i dowiedzieć się jak ćwiczyć i pogłębiać zawodową wsłuchiwalność w klienta. Wisienką na torcie będzie refleksja na temat empatii i rozważanie, kiedy empatia szkodzi coachingowi. W webinarium spożytkowywane i prezentowane będą przykłady z rzeczywistych sesji coachingowych. Prowadzący z radością zaprezentuje jak można uczyć się na cudzych błędach i własnych sukcesach. Z perspektywy uczestników może to oznaczać naukę na błędach autora i okazję dla każdego do odniesienia sukcesu jako słuchacz.
ZBIGNIEW KIERAS:
Kwalifikacje:
- Master Certified Coach, International Coach Federation
- Organization and Relationship System Coach (Center for Right Relationship, ICF)
- Professional Certified Coach (Erickson College International)
- Mentor Coach (ICF)
- NLP Master Trainer (R. Dilts, The University of California, The Society of NLP, R. Bandler, USA)
- Coach Superwizor Izby Coachingu
- Członek międzynarodowego zespołu Asesorów ICF
- Partner i Szef Działu Szkoleń Biznesowych w ACT Advanced Corporate Training