Słuchać, empacić, słyszeć, i… – webinar ze Zbyszkiem Kierasem, MCC ICF

Webinarium prezentuje kulisy najczęstszych potknięć i wielkich sukcesów w zadawaniu pytań przez coachów. Przez godzinę będzie można poznać różnorodne poziomy słuchania i dowiedzieć się jak ćwiczyć i pogłębiać zawodową wsłuchiwalność w klienta. Wisienką na torcie będzie refleksja na temat empatii i rozważanie, kiedy empatia szkodzi coachingowi. W webinarium spożytkowywane i prezentowane będą przykłady z rzeczywistych sesji coachingowych. Prowadzący z radością zaprezentuje jak można uczyć się na cudzych błędach i własnych sukcesach. Z perspektywy uczestników może to oznaczać naukę na błędach autora i okazję dla każdego do odniesienia sukcesu jako słuchacz.

ZBIGNIEW KIERAS:

Kwalifikacje:

  • Master Certified Coach, International Coach Federation
  • Organization and Relationship System Coach (Center for Right Relationship, ICF)
  • Professional Certified Coach (Erickson College International)
  • Mentor Coach (ICF)
  • NLP Master Trainer (R. Dilts, The University of California, The Society of NLP, R. Bandler, USA)
  • Coach Superwizor Izby Coachingu
  • Członek międzynarodowego zespołu Asesorów ICF
  • Partner i Szef Działu Szkoleń Biznesowych w ACT Advanced Corporate Training

Dodaj komentarz