Dlaczego Inteligencja Społeczna? Ostatnio dużo się mówi o Inteligencji emocjonalnej, o tym jak ważną rzeczą jest dla dobrych relacji z innymi i dla własnego dobrostanu. Jako coach, i myślę, że jest to nasze wspólne doświadczenie, często spotykam klientów, którzy skarżą się na brak satysfakcji w pracy zawodowej lub życiu osobistym. W czasie pracy z nimi okazuje się, że istotną rolę odgrywają tu deficyty w relacjach klientów z innymi osobami – brak zrozumienia, poczucie odrzucenia, niska samoocena wynikająca z opinii innych – wiemy, jak bardzo bolą uwagi innych na nasz temat, gdy oceniamy je jako niesprawiedliwe lub agresywne. Z tych względów dobrze byłoby, aby również inteligencji społecznej poświęcić tyle czasu, na ile zasługuje, gdyż osoby które możemy określić jako „inteligentne społecznie” lepiej sobie radzą w relacjach z innymi, i są lepiej w nich oceniane. Stąd też wziął się pomysł, aby nieco przybliżyć tematykę Inteligencji Społecznej.

Webinar jest fragmentem kursu ONLINE, akredytowanego przez International Coaching Federation jako program CCE (uczestnicy otrzymują 24 punkty CCE). Więcej o kursie znajdziesz:

https://bit.ly/3feeNDE

Dodaj komentarz