Praktyczne aspekty budowania marki coacha – webinar Ingi Bielińskiej

Zacznę od frazesu: Świat jest dzisiaj na wyciągnięcie ręki. Nie trzeba już przebywać kilometrów, aby móc pracować z klientem międzynarodowym. Szczególnie w biznesie coachingowym praca zdalna staje się coraz bardziej popularna. Pytanie nie brzmi zatem „Jak pracować?” tylko „Jak zostać zauważonym i z sukcesem budować swoją markę?”
O tym właśnie porozmawiamy na webinarze. Na pewno bez frazesów i gładkich rad. Tylko praktyczne sprawdzone na mnie same wskazówki. Jak budować swoją markę w Europie, USA, Kandzie i Azji, żeby być zauważonym spośród wielu innych coachów i postrzeganym jako ekspert w swojej branży?


Konkretnie będziemy mówić o:

• Online footprint na LinkedIn

• Budowaniu „welcome pack’ów”

• Przygotow ań do rozmów online z potencjalnymi klientami

• Nawiązywania relacji z firmami konsultingowymi

Jeśli w trakcie webinaru nie dostaniesz odpowiedzi na swoje pytanie, pojawi się kolejna część z waszymi Q&A.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *